השאירו פרטים
×

רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



    עיצוב אריזות כך שתבנה אמון ותעביר את ערכי המותג

    אריזת קוסמטיקה טובה מעבירה את התחושה שהמוצר מבקש ליצור: ניקיון, רוגע, חיוניות, טיפוח. אנחנו מתרגמים את התחושות האלה לשפה חזותית ברורה, רגישה ונקייה שמדברת אל העין, אל היד ואל הרגש. בבסיס כל תהליך עומדת שאלה פשוטה: מה האדם שמחזיק את המוצר אמור להרגיש? מנקודת מוצא זו אנחנו בונים מבנה, בוחרים חומרים, יוצרים היררכיית מידע ומפתחים צבעוניות וטיפוגרפיה שמחזקות את המסר והחוויה.

    האיזון בין מקצועיות לאנושיות, בין אסתטיקה לפשטות — הוא מה שהופך אריזה לאמינה, ברורה ומחוברת. האריזה בונה אמון, מעבירה ערכים, ומבססת את המקום של המותג בעולם.

    בנוי על שלושה מרכיבים עיקריים

    הבסיס לחשיבה אסטרטגית מיתוגית

    קהל יעד
    הקהל אליו אנו מכוונים, מגדירים ושואפים לחלוק איתו חזון וערכים.

    נקודת הבידול USP
    המבדל שלנו. מה אנחנו נותנים או עושים שאחרים לא.

    מיצוב
    העמדה הייחודית של המותג שהוא גם המקום הטוב ביותר למקם אותו ביחס לקהל היעד.

    איך נדע אם מותג נבנה בצורה טובה?

    מותג נכון יודע לדבר בשפה ברורה המעבירה את המהות שלו בצורה מדוייקת. הוא מדבר לקהל היעד שלו, הוא מכיר אותו ומציע לו בדיוק את הדבר או השירות שהוא מחפש. תהליך מיתוג הוא אוסף של נקודות שככל שיהיו תואמות לאסטרטגיה הראשית ולערכי המותג כך החיבור למותג יהיה עמוק ורחב יותר.

    ואיך יודעים אם העיצוב טוב?

    "יש שלוש תגובות לעיצוב: כן, לא ו-וואו.
    ואנחנו שואפים לוואו" *

    עיצוב צריך להיות מעולה ונכון.
    אנחנו עובדים בתהליך עיצוב רחב, בתקשורת ורגש
    ובהנאה וכיף. בונים שפות מותג יוצאות דופן ומלאות
    השראה.

    * מילטון גלייזר

    רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



      TOP