השאירו פרטים
×

רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



    מיתוג חנויות, חללים מסחריים ומסעדות

    אנחנו מאמינים שמיתוג נכון לחלל מסחרי – מסעדה, חנות או מתחם, מתחיל בשאלה למה אנחנו בונים את הפרויקט. למה המקום קיים, מה הוא מבקש לעורר, ואיך אנחנו יוצרים חוויה שלמה שעובדת גם ברגש וגם בפעולה. עיצוב צריך להיות מדויק, חכם, ויחד עם זאת להרגיש נכון, מזמין ונוכח. בסטודיו נרובאי אנחנו בונים שפות מותג שמחברות בין אסטרטגיה, אסתטיקה וחוויית לקוח. אנחנו עובדים בתהליך רחב, שמבוסס על הקשבה, חשיבה מיתוגית עמוקה ותכנון יצירתי. יש בו גם רגש, גם תקשורת – והרבה הנאה.

    הערכים שמנחים אותנו פשוטים אך מהותיים: עיצוב מצוין, זהות ברורה, ויכולת להפוך רעיון לסיפור שאנשים יזכרו. כך אנחנו עוזרים לעסקים למשוך קהל, לבלוט, להצליח ולבנות נוכחות שמחזיקה לאורך זמן.

    דברו איתנו לגבי הפרוייקט שלכם



      בנוי על שלושה מרכיבים עיקריים

      הבסיס לחשיבה אסטרטגית מיתוגית

      קהל יעד
      הקהל אליו אנו מכוונים, מגדירים ושואפים לחלוק איתו חזון וערכים.

      נקודת הבידול USP
      המבדל שלנו. מה אנחנו נותנים או עושים שאחרים לא.

      מיצוב
      העמדה הייחודית של המותג שהוא גם המקום הטוב ביותר למקם אותו ביחס לקהל היעד.

      איך נדע אם מותג נבנה בצורה טובה?

      מותג נכון יודע לדבר בשפה ברורה המעבירה את המהות שלו בצורה מדוייקת. הוא מדבר לקהל היעד שלו, הוא מכיר אותו ומציע לו בדיוק את הדבר או השירות שהוא מחפש. תהליך מיתוג הוא אוסף של נקודות שככל שיהיו תואמות לאסטרטגיה הראשית ולערכי המותג כך החיבור למותג יהיה עמוק ורחב יותר.

      ואיך יודעים אם העיצוב טוב?

      "יש שלוש תגובות לעיצוב: כן, לא ו-וואו.
      ואנחנו שואפים לוואו" *

      עיצוב צריך להיות מעולה ונכון.
      אנחנו עובדים בתהליך עיצוב רחב, בתקשורת ורגש
      ובהנאה וכיף. בונים שפות מותג יוצאות דופן ומלאות
      השראה.

      * מילטון גלייזר

      רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



        TOP